ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
خرید آنلاین

خط تولید و آزمایشگاه

در محل کارخانه مرکزی مجموعه صدف، آزمایشگاه تخصصی وسیعی با ابزارهای آزمایشگاهی و تجهیزات به روز مشغول به کار است؛ که به منظور ارتقاءِ سطح ایمنی محصولات، وظیفه‌ی کنترل کیفی آن‌ها را به عهده دارد. در این واحد، کلیه‌ی آزمایش‌های شیمیایی و میکروبی، بر اساس آخرین دستورالعمل‌های آزمایشگاه مرکزی غذا و داروی کشور، زیر نظر کارشناسان فنی و متخصصین به صورت مستمر انجام می‌پذیرد.
آزمایشگاه تخصصی صدف متشکل از چند بخش است. که در تمام بخش‌ها، برنامه‌های کنترل کیفی جامعی بر اساس استانداردهای بین‌المللی تدوین گردیده است. این برنامه‌ها شامل آزمایش‌هایی متنوع در هر بخش می‌باشد که به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد. به منظور افزایش دقت در روند تولید و حفظ سطح کیفی محصولات، آزمون‌ها در هر بخش به طور مستمر و روزانه در حال انجام است.
گفتنی است که مجموعه صدف فعالیتی تحقیقاتی را با همکاری کارشناسان آزمایشگاه مرکزی معاونت غذا و دارو آغاز کرده است که هدف این پروژه تحقیقاتی، کاهش حدود باکتریایی مجاز (کلیفرم) و البته بررسی عملکرد ضدعفونی‌کننده‌های کم خطر است. که در نتیجه موجب کاهش چشمگیر فلور میکروبی می‌شود. این پروژه‌ی تحقیقاتی برای نخستین بار در سطح کشور توسط کارشناسان آزمایشگاه تخصصی مجموعه صدف در جهت تولید ساندویچ‌های سرد انجام می‌گیرد.
مجموعه صدف جهت ارتقاء سطح ایمنی و کیفی محصولات، کلاس‌ها و جلسات آموزشی ماهیانه برای پرسنل هر بخش برگزار می‌کند. در این کلاس‌ها نحوه ضدعفونی کردن دستگاه‌ها، نحوه تولید اصولی و دستورالعمل شتسشوی کاهو و گوجه و مواد اولیه آموزش داده می‌شود.

در جهت ضدعفونی اصولی و ایمنی و حذف فلور میکروبی، شسست و شو و نظافت کاهو و گوجه در شش مرحله به این ترتیب انجام می‌گیرد: شست و شوی اولیه، شست و شوی ثانویه، شست و شو با محلول ضدعفونی کننده در دوز مشخص، شست و شوی نهایی، بازبینی، نظافت با اسپری محلول با گرید خوراکی در دوز مشخص، که این دستورالعمل تعریف شده‌ی شست و شو در تمام مراحل با دستگاه‌های اتومات و نیمه اتومات زیر نظر کارشناسان کنترل کیفیت مجموعه انجام می‌گیرد.

در کارنامه کارشناسان مجموعه صدف، دریافت گواهینامه‌های بین المللی ایزو 9001، ISO22000 ،HACCP همچنین دریافت گواهینامه بین‌المللی حلال ، دریافت نشان واحد تولیدی نمونه و نیز نشان واحد برتر در راستای تولید محصولات سلامت محور، از معاونت غذا و دارو دیده می‌شود.

کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شرکت صدف می باشد
طراحی ، پیاده سازی و توسعه توسط آفرید