برند صدف در راستای توسعه اهداف کمی و کیفی خود تبلیغات محیطی را برنامه ریزی و اکران کرده است.
صدف این تبلیغات را با هدف افزایش آگاهی از برند شروع کرد . در طول مدت اکران طرح های برند ۴ نوبت تعویض گردید و در پایان به اطلاع رسانی پیک صدف ختم گردید.
منتطقه جغرافیایی اکران با توجه به دامنه مشتریان محترم طرقبه و شاندیز انتخاب گردید . تا مخاطبین اصلی صدف با خدمات جدید آشنا و به مشتریان وفادار تبدیل شوند.
بزودی گزارش شروع کمپین های جدید صدف را در سطح شهر و شبکه های اجتماعی به آگاهی شما مخاطبان هوشمند و فهیم برند صدف خواهیم رساند.